Według zawieszenia

Widły z zaczepem ISO

Widły z zaczepem ISO
  • Zaczep wg. normy ISO 2328
  • Najpopularniejszy na świecie rodzaj zaczepu
  • Widła wsuwana bokiem na karetkę
  • Górny hak / karetka ścięta pod kątem 20°
  • Ze wzmocnieniem Optima, trzykrotnie wydłużającym żywotność widły
  • Wytwarzane ze stali najwyższej jakości

Zapytania ofertowe

Widły z zaczepem DIN

Widły z zaczepem DIN
  • Zaczep wg. normy DIN 15135
  • Często używane w starszych wózkach, maszynach budowlanych oraz rolniczych
  • Widła montowana na karetkę bokiem
  • Górny hak / karetka ścięta pod kątem 90°
  • Ze wzmocnieniem Optima, trzykrotnie wydłużającym żywotność widły
  • Wytwarzane ze stali najwyższej jakości

Zapytania ofertowe

Widły zawieszane na sworzniu

Widły zawieszane na sworzniu
  • Najczęściej używane w wózkach o dużych udźwigach oraz maszynach budowlanych
  • Do grzbietu widły zamocowana (przyspawana) jest tuleja, którą zawiesza się na sworzniu wózka lub maszyny
  • W maszynach budowlanych zawieszanie widły na sworzniu umożliwia jej pracę w wielu płaszczyznach oraz na nierównym podłożu
  • Brak standardowych lub znormalizowanych wymiarów
  • VETTER dysponuje dużą bazą danych wideł zawieszanych na sworzniu do różnych typów wózków i maszyn
  • Ze wzmocnieniem Optima, trzykrotnie wydłużającym żywotność widły

 Zapytania ofertowe

Widły zawieszane na śrubach

Widły zawieszane na śrubach
  • Najczęściej używane w wózkach o dużych udźwigach oraz w osprzętach do wózków widłowych
  • Widła jest zawieszona na śrubach, umieszczonych w otworach w grzbiecie
  • Ze względu na otwory w grzbiecie udźwigi wideł zawieszanych na śrubach są mniejsze niż w przypadku innych zaczepów
  • Wielkość otworów jest optymalnie dopasowana do udźwigu widły
  • Brak standardowych lub znormalizowanych wymiarów
  • VETTER dysponuje dużą bazą danych wideł zawieszanych na sworzniu do różnych typów wózków i maszyn
  • Ze wzmocnieniem Optima, trzykrotnie wydłużającym żywotność widły
  • Wytwarzane ze stali najwyższej jakości

Zapytania ofertowe

Widły bez zaczepu

Widły bez zaczepu
  • Widły nie posiadające żadnego zaczepu
  • Każda z naszych wideł może być wykonana w wersji bez zaczepu
  • Widły bez zaczepu są stosowane w osprzętach do wózków widłowych lub wykorzystywana do modyfikacji w zależności od potrzeb użytkownika
  • Ze wzmocnieniem Optima, trzykrotnie wydłużającym żywotność widły lub bez – w zależności od Państwa wymagań
  • Wytwarzane ze stali najwyższej jakości

UWAGA:

Wszelkie modyfikacje wideł (np. wiercenie otworów w grzbiecie, spawanie) mogą mieć wpływ na ich udźwig. W związku z tym producent nie zaleca modyfikowania wideł bez zaczepów.
Informujemy również, że wszelkie modyfikacje wideł skutkują utratą gwarancji producenta.


Zapytania ofertowe

Widły z zaczepem SVGV (rolki)

Widły z zaczepem SVGV (rolki)
  • Najczęściej używane w wózkach o dużych udźwigach oraz pracujących w portach
  • Widła posiada zaczep z rolkami umieszczonymi na grzbiecie
  • Występują pod nazwą widły rolkowe lub z zaczepem SVGV
  • Brak standardowych lub znormalizowanych wymiarów
  • VETTER dysponuje dużą bazą danych wideł zawieszanych na sworzniu do różnych typów wózków i maszyn
  • Wytwarzane ze stali najwyższej jakości

Zapytania ofertowe

Widły z zaczepem TWS

Widły z zaczepem TWS
  • Najczęściej używane w wózkach o dużych udźwigach oraz pracujących w portach
  • Widła posiada duży górny zaczep (hak) oraz bolec blokujący na dole grzbietu
  • Występują również pod nazwą widły z zaczepem Terminal West
  • Brak standardowych lub znormalizowanych wymiarów
  • VETTER dysponuje dużą bazą danych wideł zawieszanych na sworzniu do różnych typów wózków i maszyn
  • Wytwarzane ze stali najwyższej jakości

Zapytania ofertowe